A trecut o saptamana(+/- cateva zile) de cand am inceput sa activez pe Pinterest.com.

Pentru cine nu este familiar cu numele, Pinterest e o retea sociala care recent a “suferit” o crestere spectaculoasa in numarul de utilizatori. 

 

Dupa o saptamana la capitolul statistici avem asa:[list style="arrow"]

  • 18 Boards, 600 pins(link-uri publicate pe boards) si 211 likes
  • 139 persoane imi urmaresc contul si implicit toate board-urile create sau pe care le voi crea
  • Pe principalele board-uri am cca. 270 de followeri [/list]

Cateva impresii:[list style="arrow"]

  • Reteaua cred ca va creste in continuare la fel de mult. A reusit sa combine cu succes actiunea de reblog de la Tumblr cu publicarea si datul de like la poze de la Facebook.
  • Pinterest ofera un grad mult mai ridicat de conversie decat Facebook.
  • Va creste si va avea in continuare fani si utilizatori loiali si datorita unor elemente mai subtile despre care voi discuta intr-un articol viitor. [/list]

Inca o mica observatie: 

Cand Twitter a inceput sa capete notorietate, Facebook si-a adaptat automat interfata pentru a integra sistemul de actualizare a statusului.

Cand Foursquare a inceput sa capete notorietate, Facebook din nou a integrat check-in si a lansat Facebook places.

Acum cateva zile Zuckerberg si-a creat cont pe Pinterest. Conceptul de reblogging a prins foarte mult pe reteaua Tumblr si acum si pe Pinterest. Oare cum va copia integra Zuckerberk aceste elemente?

Va las cu o lista de la CoppyBlogger via  Ana Matei cu 56 de modalitati pentru a-ti promova business-ul pe Pinterest.

Revin si eu pe final de saptamana cu un review mai detaliat.

P.S. Se pare ca Flickr a decis deja sa “adopte” elemente din design-ul retelei.